Маркетингові технології управління ринком екологічно чистих товарів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність проблеми управління ринком екологічно чистих товарів сьогодні викликана об'єктивними умовами розвитку виробництва і ринку. Аспекти екологічно орієнтованого маркетингу пов'язані з швидким розвитком технологій і процесів, що знижують вплив на навколишнє середовище, а отже, з прискореним формуванням ринку екологічно чистих товарів. Це вимагає відповідного розвитку маркетингових технологій управління ринком екологічно чистих товарів. Мета та завдання. Метою статті є розробка теоретичних, методичних положень та практично-прикладних пропозицій, які мають обґрунтувати маркетингові технології управління ринком екологічно чистих товарів. А також розгляд принципів і підходів до оцінки впливу екологічних факторів на сегментацію ринків у процесі маркетингових і, звичайно ж, екомаркетингових досліджень існуючої ситуації (кон'юнктури).
The actuality of the problem of market management of environmentally friendly goods today is caused by objective conditions of development of production and market. Aspects of environmentally-oriented marketing are associated with the rapid development of technologies and processes that reduce the impact on the environment, and therefore, with the accelerated formation of the market of environmentally friendly goods. This requires appropriate development of marketing technologies for the market management of environmentally friendly goods. Aim and tasks. The purpose of the article is to develop theoretical, methodological and practical applications, which should justify marketing technologies for the market management of environmentally friendly goods. As well as considering principles and approaches to assess the impact of environmental factors on market segmentation in the marketing process and, of course, e-market research on the current situation (conjuncture).
Опис
Ключові слова
нейромаркетинг, сегментація ринку, екологічні товарі, сектор фінансових послуг, екологічні потребі, екологічний нестаток, інформаційне середовище, neuromarketing, market segmentation, environmental goods, financial services sector, ecological needs, ecological shortage, information environment
Бібліографічний опис
Економічні інновації : зб. наук. праць.
DOI
ORCID:
УДК