Система маркетингу продукції безвідходного агропромислового виробництва

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті розкриваються вихідні положення формування та розвитку системи маркетингу продукції безвідходного агропромислового виробництва. Наголошується на змісті основних функцій маркетингу, що здійснюються при виведенні на ринок продукції безвідходного агропромислового виробництва.
Опис
Ключові слова
маркетинг, ринок, збут, продукція безвідходного агропромислового виробництва
Бібліографічний опис
Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації: зб. наук. праць за матеріал. Х міжнар. наук.-практич. конф. (Одеса, 24 квіт. 2018 р.). - Одеса : ОДАБА, 2018.
DOI
ORCID:
УДК