Діалогічність і автотематизм у новелістиці Миколи Хвильового

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті новаторські аспекти прози Миколи Хвильового досліджуються під кутом зору автотематичної манери письма. Значну увагу приділено виявам свідомого «оголення прийому» письменником, його активному втручанню в наративний світ новел. Крім того, у роботі аналізуються варіанти автотематичного фокусування авторського «я» в плині оповіді. Завдяки цьому простежуються випадки озвучення авторського голосу як прийому гри з читачем і як жанротворчого чинника.
In the article innovative aspects of the prose by Mykola Khvylovyi are investigated from the point of view of the author’s self-topicality manner of writing. The main attention is paid to manifestations of «exposure of method» by the writer, to his active intervention into the course of narration. Owing to it, the moments of the presence of the author’s voice are traced, both as the way of playing with a reader and the genre-modifying factor.
В статье новаторские аспекты прозы Миколы Хвылевого рассматриваются с точки зрения автотематической манеры письма. Особое внимание уделяется проявлениям сознательного «обнажения приема» писателем, его активному вмешательству в нарративный мир новелл. Кроме того, в работе анализируются варианты автотематического фокусирования авторского «я» в процессе повествования. Благодаря этому прослеживаются моменты озвучивания авторского голоса как приема игры с читателем и как жанрообразующего фактора.
Опис
Ключові слова
автотематизм, авторський голос, наратив, самоаналіз, author’s self-topicality, author’s voice, narrative, introspection, авторский голос, нарратив, самоанализ
Бібліографічний опис
Рідний край