• українська
    • English
    • русский
  • українська 
    • українська
    • English
    • русский
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • 05. Економіко-правовий факультет
  • Статті та доповіді ЕПФ
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • 05. Економіко-правовий факультет
  • Статті та доповіді ЕПФ
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analysis of technological innovations in digital marketing

Thumbnail
Переглянути
80-91.pdf (460.1Kb)
Дата
2018
Автор
Oklander, M.
Oklander, T.
Yashkina, O.
Pedko, I.
Chaikovska, Maryna P.
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
The postulates of classical theory of marketing were formed in the 20th century ‒ the c oncept, c ategorical apparatus, and the toolset. Over the course of the existence of marketing, one has observed a functional relationship between the development of marketing theory and scientific-technical progress. It is obvious that the ever-changing realities of economy predetermine moral ageing of the theoretical foundations of marketing since the effectiveness of marketing activities depends on the degree of adequacy of its forms to the character of industrial relations
URI
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/19283
Collections
  • Статті та доповіді ЕПФ [2670]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV