Управління освітою в регіоні: соціологічний аспект

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті в контексті комплексної методології (системної, синергетичної та інтерпретивної складових) визначено соціологічну концепцію управління освітою в регіоні та подано інтерпретація основних понять – “освіта”, “управління освітою”, “управління освітою регіону”.∗Висвітлено сучасну специфіку управління як чинник розвитку світової системи. Запропоновано операційні дефініції базових понять дослідження, що складаються із комплексу методологічних складових.
В статье в контексте комплексной методологии (системной, синергетической и интерпретивной составляющих) определено социологическую концепцию управления образованием в регионе и представлены интерпретация основных понятий – “образование”, “управление образованием”, “управление образованием региона”. Освещенна современная специфика управления как фактор развития мировой системы. Предложены операционные дефениции базовых понятий исследования, состоящие из комплекса методологических составляющих.
The article deals with the definition of the sociological concept of regional educational management in the context of a comprehensive methodology (systemic, synergetic and interpretive components) and interpretation of the basic concepts – “education”, “educational management”, “regional educational management”.
Опис
Ключові слова
комплексна методологічна стратегія, освіта, управління освітою, управління освітою в регіоні, ефективність регіональної системи освіти, комплексная методологическая стратегия, образование, управление образованием, управление образованием в регионе, эффективность региональной системы образования, complex methodological strategy, education, educational management, regional educational management, the effectiveness of the regional education system
Бібліографічний опис
Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики
DOI
ORCID:
УДК