Мовна гра в рекламних слоганах: проблема відтворення в перекладі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Національний університет «Острозька академія»
Анотація
Статтю присвячено проблемі перекладу рекламних слоганів, що містять мовну гру. Визначено поняття мовної гри, окреслено специфіку реалізації мовної гри в рекламному тексті, зокрема в рекламних слоганах. Простежено особливості відтворення явищ мовної гри в перекладі рекламних слоганів з англійської українською мовою, подано рекомендації щодо перекладу багатозначних лексем і каламбуру
Опис
Ключові слова
рекламний слоган, переклад, мовна гра, полісемія, каламбур, рекламный слоган, перевод, языковая игра, полисемия, каламбур, advertising slogan, translation, play on words, polysemy, pun
Бібліографічний опис
Наукові записки Національного університету «Острозька академія»
DOI
ORCID:
УДК