Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1896
Назва: ІМІДЖЕВИЙ ТИП «СВІЙ» У СИСТЕМІ РОЗВАЖАЛЬНОГО ТЕЛЕДИСКУРСУ
Автори: Кісельова, Анастасія
Бібліографічний опис: Дiалог: медiа-студiї: збiрник наукових праць
Дата публікації: 2010
Видавництво: Астропринт
Ключові слова: імідж
вербальна поведінка
ЗМІ
вплив
мовленнєва дія
имидж
вербальное поведение
СМИ
влияние
речевое действие
image
verbal behavior
MASS-MEDIA
influence
speech act
Серія/номер: ;№10, С. 24-36
Короткий огляд (реферат): В статті йдеться про аналіз іміджу ведучих актуальних розважальних телепрограм. Запропонована класифікація узагальнених іміджевих типів. Встановлено й описано особливості вербальної та невербальної поведінки телеведучих, об’єднаних іміджевим типом «Свій».
В статье идет речь про анализ имиджа ведущих актуальных развлекательных телепрограмм. Предложена классификация обобщенных имидже- вых типов. Установлены и описаны особенности вербального и невербального поведения телеведущих, объединенных имиджевым типом «Свой».
The article is about the analysis of image of TV presenters in popular TV-shows. Classification of the generalized imaginary types is offered. The feature of verbal and nonverbal behavior of anchormen, united by an imaginary type «Homeboy» is set and described.
Опис: Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць / Коллект. автор, вiдп. ред.: Александров, Олександр Васильович ; укр.. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2010.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1896
Розташовується у зібраннях:Діалог: Медіа-студії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диалог 11 2010.24-36 +.pdf90.64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.