Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1896
Title: ІМІДЖЕВИЙ ТИП «СВІЙ» У СИСТЕМІ РОЗВАЖАЛЬНОГО ТЕЛЕДИСКУРСУ
Authors: Кісельова, Анастасія
Citation: Дiалог: медiа-студiї: збiрник наукових праць
Issue Date: 2010
Publisher: Астропринт
Keywords: імідж
вербальна поведінка
ЗМІ
вплив
мовленнєва дія
имидж
вербальное поведение
СМИ
влияние
речевое действие
image
verbal behavior
MASS-MEDIA
influence
speech act
Series/Report no.: ;№10, С. 24-36
Abstract: В статті йдеться про аналіз іміджу ведучих актуальних розважальних телепрограм. Запропонована класифікація узагальнених іміджевих типів. Встановлено й описано особливості вербальної та невербальної поведінки телеведучих, об’єднаних іміджевим типом «Свій».
В статье идет речь про анализ имиджа ведущих актуальных развлекательных телепрограмм. Предложена классификация обобщенных имидже- вых типов. Установлены и описаны особенности вербального и невербального поведения телеведущих, объединенных имиджевым типом «Свой».
The article is about the analysis of image of TV presenters in popular TV-shows. Classification of the generalized imaginary types is offered. The feature of verbal and nonverbal behavior of anchormen, united by an imaginary type «Homeboy» is set and described.
Description: Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць / Коллект. автор, вiдп. ред.: Александров, Олександр Васильович ; укр.. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2010.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1896
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диалог 11 2010.24-36 +.pdf90.64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.