Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1895
Title: АДРЕСНА СКЕРОВАНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ
Authors: Порпуліт, Олена
Citation: Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць
Issue Date: 2010
Publisher: Астрапринт
Keywords: цільова аудиторія рекламного тексту
адресат
соціальна роль
референтна група
целевая аудитория рекламного текста
адресат
социальная роль
референтная группа
target audience
the addressee of an advertising text
social role
reference group
Series/Report no.: ;№10, С. 96-104
Abstract: У розвідці проаналізовано наслідки впливу факторів культурного порядку на адресата рекламної інформації, обґрунтовано доцільність врахування соціальних факторів (належність до референтної групи, роль і статус реципієнта)при розробці рекламного звернення.
В статье проанализированы результаты влияния факторов культурного порядка на поведение адресата рекламной информации, доказана целесообразность учета социальных факторов(принадлежность к референтной группе, роль и статус реципиента) при разработке рекламного обращения.
The consequences of the cultural factors’ influence on the consumer behaviour of the addressee of the advertising information are found out in the research. The expediency of taking into account the social factors while working out the advertising address is also grounded in the article.
Description: Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць / Коллект. автор, вiдп. ред.: Александров, Олександр Васильович ; укр.. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2010.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1895
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диалог 10 2010.96-104+.pdf82.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.