ПОЛІТИЧНА АНТИРЕКЛАМА: ВПЛИВОВИЙ АСПЕКТ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
Статтю присвячено політичній антирекламі: виокремлено найчастотніші маніпулятивні прийоми та інтенсифікатори сугестивного впливу. Наголошено на сконденсованості цих засобів у межах одного повідомлення з метою максимального навіювального впливу.
Статья посвящена политической антирекламе: выявлены частотные манипулятивные приёмы и интенсификаторы суггестивного воздействия. Акцентировано на сконденсированности этих способов в одном сообщении с целью максимального суггестивного воздействия.
The article is devoted to the politic anti-advertisement: frequent manipulative methods and influential suggestive intensifiers are revealed. The author emphasizes the fact that these methods are condensed in one message in order to cause maximal suggestive influence.
Опис
Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць / Коллект. автор, вiдп. ред.: Александров, Олександр Васильович ; укр.. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2010.
Ключові слова
вплив, маніпуляція, політична антиреклама, слоган, трансформація, воздействие, манипуляция, политическая антиреклама, трансформация, influence, manipulation, politic anti-advertisement, slogan, transformation
Бібліографічний опис
Дiалог: медiа-студiї: збiрник наукових праць
DOI
ORCID:
УДК