Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1894
Title: ПОЛІТИЧНА АНТИРЕКЛАМА: ВПЛИВОВИЙ АСПЕКТ
Authors: Кутуза, Наталя
Citation: Дiалог: медiа-студiї: збiрник наукових праць
Issue Date: 2010
Publisher: Астропринт
Keywords: вплив
маніпуляція
політична антиреклама
слоган
трансформація
воздействие
манипуляция
политическая антиреклама
трансформация
influence
manipulation
politic anti-advertisement
slogan
transformation
Series/Report no.: ;№10, С. 6-15
Abstract: Статтю присвячено політичній антирекламі: виокремлено найчастотніші маніпулятивні прийоми та інтенсифікатори сугестивного впливу. Наголошено на сконденсованості цих засобів у межах одного повідомлення з метою максимального навіювального впливу.
Статья посвящена политической антирекламе: выявлены частотные манипулятивные приёмы и интенсификаторы суггестивного воздействия. Акцентировано на сконденсированности этих способов в одном сообщении с целью максимального суггестивного воздействия.
The article is devoted to the politic anti-advertisement: frequent manipulative methods and influential suggestive intensifiers are revealed. The author emphasizes the fact that these methods are condensed in one message in order to cause maximal suggestive influence.
Description: Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць / Коллект. автор, вiдп. ред.: Александров, Олександр Васильович ; укр.. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2010.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1894
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диалог 11 2010.6-15 +.pdf78.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.