Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1891
Назва: МАС-МЕДІЙНЕ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ПОСТУПУ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Автори: Іванова, Олена Андріївна
Иванова, Елена Андреевна
Ivanova, Olena A.
Бібліографічний опис: Дiалог:медiа-студiї:збiрник наукових праць
Дата публікації: 2010
Видавництво: Астрапринт
Ключові слова: мас-медиа
соціальні комунікації
літературно-художня журнальна періодика
масс-медиа
социальные коммуникации
литературно-художественная журнальная периодика
Mass-media
social communications
literary-artistic magazines
Серія/номер: №10,С.5-14
Короткий огляд (реферат): Контент 10 всеукраїнських літературно-мистецьких журналів досліджується як джерело інформації про літературу як сферу виробництва та про способи реалізації її актантів.
Контент 10 всеукраинских литературно-художественных журналов исследуется как источник информации о литературе как сфере производства и о способах реализации ее актантов.
The Content of 10 All-Ukrainian Literary-Artistic Magazines are Investigated as a Source of Information about Literature of o Sphere of Production and the Means of Realization of Its’ Actants.
Опис: Дiалог:медiа-студiї:збiрник наукових праць / Коллект. автор, вiдп. ред.: Александров, Олександр Васильович ; укр.. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2010.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1891
Розташовується у зібраннях:Діалог: Медіа-студії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диалог 10 2010.5-14.pdf69.64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.