МОДЕЛІ РЕКЛАМНОГО НАРИСУ

Ескіз
Дата
2009
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Астрапринт
Анотація
У статті проілюстровано можливості нарису як жанру художньо-пубіцистичної групи текстів у створенні рекламного дискурсу, виокремлені найчастотніші моделі рекламних нарисів.
В статье проиллюстрированы реальные возможности очерка как жанра художественно-публицистической группы текстов в создании рекламного дискурса, выделены наиболее частотные модели рекламных очерков.
The article reveals the real possibilities of an essay as genre of literary-journalistic group of texts in advertising discourse creation; the most frequent advertising essay models are distinguished here.
Опис
Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць / Коллект. автор, вiдп. ред.: Александров, Олександр Васильович ; укр.. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2009.
Ключові слова
нарис, рекламний пакет, модель "прблема-рішення", модель "життєва історія", очерк, рекламный текст, модель "проблема-решение", модель "жизненная история", essay, advertising discourse, «problem-solution» model, «true story» model
Бібліографічний опис
Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць
DOI
ORCID:
УДК