Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1888
Title: МОДЕЛІ РЕКЛАМНОГО НАРИСУ
Authors: Порпуліт, Олена
Citation: Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць
Issue Date: 2009
Publisher: Астрапринт
Keywords: нарис
рекламний пакет
модель "прблема-рішення"
модель "життєва історія"
очерк
рекламный текст
модель "проблема-решение"
модель "жизненная история"
essay
advertising discourse
«problem-solution» model
«true story» model
Series/Report no.: ;№9, С. 163-173
Abstract: У статті проілюстровано можливості нарису як жанру художньо-пубіцистичної групи текстів у створенні рекламного дискурсу, виокремлені найчастотніші моделі рекламних нарисів.
В статье проиллюстрированы реальные возможности очерка как жанра художественно-публицистической группы текстов в создании рекламного дискурса, выделены наиболее частотные модели рекламных очерков.
The article reveals the real possibilities of an essay as genre of literary-journalistic group of texts in advertising discourse creation; the most frequent advertising essay models are distinguished here.
Description: Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць / Коллект. автор, вiдп. ред.: Александров, Олександр Васильович ; укр.. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2009.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1888
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диалог 9 2009.163-173+.pdf79.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.