Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/18785
Title: Концептуальні підходи до визначення ролі держави у сфері освіти
Other Titles: Концептуальные подходы к определению роли государства в сфере образования
Conceptual approaches to the definition of the role of the state in education
Authors: Матюк, Тетяна Володимирiвна
Матюк, Татьяна Владимировна
Matiuk, Tetiana V.
Citation: Економіка і суспільство
Issue Date: 2016
Keywords: освіта
ринок освітніх послуг
ефект «фрирайдерства»
мериторні блага
теорія опікуваних благ
мультизмішане благо
образование
рынок образовательных услуг
эффект «фрирайдерства»
мериторные блага
теория опекаемых благ
мультисмешанное благо
education
educational services market
effect of «freeridership»
meritory good
theory of patronized goods
multimachine good
Series/Report no.: ;Вип. 2.
Abstract: У статті визначено місце освітніх послуг у системі суспільних благ та розглянуто концептуальні підходи до визначення ролі ринку та держави у забезпеченні їх надання суспільству. Виявлено сфери, в які має спрямовувати свою регулюючу діяльність держава з метою сприяння соціально-економічному розвитку, а саме: створення умов для функціонування ринку освітніх послуг, через взаємозв’язок якого з ринком ресурсів реалізується продуктивна функція освіти; подолання ефекту «фрирайдерства»; меріторизація попиту на освітні послуги; створення матеріальних та духовних засад для реалізації соціальних функцій освіти.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/18785
Appears in Collections:Статті та доповіді ФМВПС

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20-24.pdf136.53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.