Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1870
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХобта, Олена-
dc.date.accessioned2011-08-23T08:54:06Z-
dc.date.available2011-08-23T08:54:06Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДiалог: медiа-студiї :збiрник наукових працьuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1870-
dc.descriptionДiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць / Коллект. автор, вiдп. ред.: Александров, Олександр Васильович ; укр.. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2009.uk
dc.description.abstractРеклама інтерпретується сьогодні не лише як вид комунікації між виробником та споживачем, основною метою якої є отримання прибутку,а й як продукт духовної творчості, який віддзеркалює стан суспільства.Це відтворення відбувається на підсвідомому рівні, представником цього ж соціуму, і саме така реклама є близькою споживачеві, адже автор реклами й аудиторія є представниками однієї культури і ментальності,мають спільне етнічне ядро. Як зазначає О. Забужко «національна ментальність явно чи неявно, тією чи іншою мірою, значить усю духовну продукцію, витворену зусиллями даного народу».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherАстропринтuk
dc.relation.ispartofseries;№ 8, С. 78-85-
dc.subjectнаціональна ментальністьuk
dc.subjectукраїнський рекламний комунікативний простірuk
dc.titleПРОБЛЕМА МЕНТАЛЬНОСТІ В УКРАЇНСЬКОМУ РЕКЛАМНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диалог 8 2009.78-85+.pdf97.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.