Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/18680
Назва: Аналіз споживачів послуг на ринку вищої освіти: проблеми сегментації
Автори: Кусик, Наталія Львівна
Багдік'ян, Сусанна Вараздадівна
Bahdikian, Susanna V.
Кусик, Наталья Львовна
Kusyk, Nataliia L.
Багдикян, Сусанна Вараздадовна
Бібліографічний опис: Право, економіка та управління: генезис, сучасний стан та перспективи розвитку : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 20-річчю економіко-правового ф-ту ОНУ імені І. І. Мечникова (м. Одеса, 14–15 верес. 2018 р.). – ОНУ, 2018.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: ринок
вища освіта
сегмент
Короткий огляд (реферат): Основними джерелами накопичення елементів людського капіталу в сучасній інституціональній економіці є, в загальному вигляді, освіта, наука, охорона здоров’я, культура, мистецтво, інформаційне обслуговування. З однієї сторони, не викликає сумніву необхідність відшкодування витрат на надання тих благ, які у вигляді послуг надаються цими сферами, та акумулюються як людський капітал.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/18680
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ЕПФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41-49.pdf304.76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.