Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/18624
Title: Конотоніми як символи в рекламі
Authors: Кутуза, Наталья Валерьевна
Citation: Записки з загальної лінгвістики = Opera annua in linguistica generalis
Issue Date: 2002
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: Конотоніми
символи
реклами
Series/Report no.: ;Вип. 4.
Abstract: На сучасному етапі розвитку реклама оформилась в окремий вид діяльності, який функціонує у нерозривному зв’язку з існуючими засобами комунікації. Реклама кодує лінгвістичні та візуальні знаки, утворює свій варіант світу; відмінний від реальності, тобто конструює притаманний тільки їй ірреальний сегмент дійсності, в якому великої ваги набуває символіка.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/18624
Appears in Collections:Записки з загальної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46-50.pdf187.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.