Лінгвістичні особливості англомовної письмової реклами

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність обраної теми пов’язана з тим, що реклама як показове явище сучасного комунікативного простору представляє собою важливу сферу діяльності журналіста. Вона входить в життя сучасної людини – споживача, приймаючи на себе функції фактора, який не тільки у вагомій мірі визначає економічну сферу життя суспільства, але також відображає та одночасно формує масову культуру та свідомість
Опис
Ключові слова
6.020303 філологія, peклaма, стpyктypa та види, мeдіaлінгвіcтикa
Бібліографічний опис
Чечель, Р. В. Лінгвістичні особливості англомовної письмової реклами = Linguistic Peculiarities of Written Advertisement : дипломна робота бакалавра / Р. В. Чечель; наук. кер. Н. Г. Мойсеєнко; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. граматики англійської мови. – Одеса, 2017. – 44 с.
DOI
ORCID:
УДК