Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1839
Title: Проблема конгруентності бренд-ергоніма та рекламного слогана
Authors: Ковалевська, Анастасія Володимирівна
Citation: Записки з ономастики = Opera in onomastica
Issue Date: 2005
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: конгруентність
бренд-ергонім
рекламний слоган
Series/Report no.: ;Вип. 9.
Abstract: Наукові інтереси багатьох сучасних вітчизняних і зарубіжних дослідників (О. Белей, Р. Іванченко, А. Кромптон, Р. Мокшанцев, Г. Почепцов, Е. Тофлер, І. Черепанова) сфокусовані на вивченні певних аспектів рекламного дискурсу, оскільки “саме в цій площині сконцентровано сенсибілізаційні (підсилювальні) ефекти інформаційного впливу, ідентифікація й аналіз яких... становлять одне з найактуальніших завдань” [1:221-222] для сьогоденної науки, що і зумовлює актуальність відповідних досліджень. Проблема конгруентності між рекламним слоганом (РС) та бренд-ергонімом (БЕ) як базовими лінгвістичними компонентами реклами практично не досліджувалась, що визначає мету й актуальність нашої роботи.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1839
Appears in Collections:Записки з ономастики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ономаст 9 2005.55-62+.pdf511.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.