Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/18343
Title: | Трагедійна Візія буття в польській натуралістично-символістській драмі |
Authors: | Демьянова, Софія Костянтинівна |
Citation: | Філологічні студії |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
metadata.dc.contributor.advisor: | Малютіна, Наталя Павлівна |
Keywords: | Я. Каспрович В. Оркан К. Пшерви-Тетмайєр трагедійна візія |
Series/Report no.: | ;Вип. 2. |
Abstract: | Актуальність теми нашої роботи полягає у тому, що досліджуються маловідомі загал) модерністські драми польських та українських драматургів: Я. Каспровича «Swiat si^ konczya, В. Оркана «Wina і кага», «Skapany swiat», К. Пшерви-Тетмайєра «Wizja okn^tu». У нашій роботі ми простежуємо стильову своєрідність драм польських драматургів-модерністів В. Оркана. Я. Каспровича та К. Пшерви-Тстмайєра як більш виразно представлених взірців актуалізації трагедійної візії, припускаючи, що сюжетна організація подібних драм, їх поетичні властивості виявляють певні закономірності. Ми виявили в означених творах ряд символістських ознак поетики поряд з натуралістичними тенденціями. Екзистенційно-трагедійне насичення поетики п’єс дозвож спостерігати жанрову модифікацію соціально-побутової драми в бік трагедійно-містерійних з параболічним способом моделювання дії. Для більш точного окреслення проблеми перехідності в межах одного тексту драми, коли сюжет сільської, родинно-побутової драми наповнюється скзистенційно-трагсдійним баченням драматурга, містичною знаковістю, біблійно-міфологічними мотивами, знаками-символами на рівні поетики, залучаємо наукові дослідження польсь;::" літературознавців М. Ольшевської, М. Русек та Й. Попеля. |
URI: | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/18343 |
Appears in Collections: | Філологічні студії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
116-120.pdf | 294.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.