Ступінь інформативності назв магазинів Києва та Одеси (на матеріалі анкетування)

Ескіз
Дата
2011
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Нами був проведений експеримент, у якому взяли участь 60 осіб двох вікових груп: 18-30 років (42 особи) та 30-50 років (18 осіб), в т.ч. 50 жінок та 10 чоловіків. Опитування проводилось у вигляді письмового анкетування. Методика проведення експерименту відповідала усталеним моделям, що застосовуються в прикладній психології та психолінгвістиці. Випробовуваному було подано низку назв магазинів і запропоновано написати, що, на його думку, в тому чи інщому магазині продається. Тобто учасники експерименту повинні були зрозуміти за назвою магазина, який товар продається у ньому. Таким чином ми перевіряли ступінь інформативності ергонімів. Респондентам було запропоновано 25 назв магазинів м. Києва та 26 назв магазинів м. Одеси.
Опис
Ключові слова
прикладна психологія, ергоніми, назви магазинів
Бібліографічний опис
Філологічні студії
DOI
ORCID:
УДК