Дидактичні засади застосування технологій мовленнєвого впливу в процесі фахової підготовки у вищому навчальному закладі

Ескіз
Дата
2004
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У статті досліджено проблему дидактичних засад застосування технологій мовленнєвого впливу в процесі фахової підготовки студентів. Визначено особливості, функції та фактори ефективності педагогічного мовлення, виділено принципи педагогічного мовлення як складової педагогічної взаємодії. Розкрито можливості застосування інтерактивних дидактичних технологій у процесі оволодіння студентами мовленнєвою діяльністю.
The article is dedicated to a problem the didactic basises of the realization technologies of speech influence in the professional training. The peculiarities, functions, effective factories of a pedagogical speech are determined.
Исследована проблема дидактических основ применения технологий речевого воздействия в процессе профессиональной подготовки студентов. Нами были выявлены особенности, функции и факторы эффективности педагогической речи, выделены принципы речи педагога как элемента педагогического взаимодействия, а также раскрыты возможности использования интерактивных дидактических технологий в процессе овладения студентами речевой деятельностью.
Опис
Ключові слова
глотодидактика, педагогічне мовлення, технології мовленнєвого впливу, вербальна комунікація, технології навчання, glottodydactics, pedagogical speech, technologies of speech influence, verbal communication, technology of education, педагогическая речь, технологии речевого влияния, вербальная коммуникация, технологии обучения
Бібліографічний опис
Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавства
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання