Медиапространство как особая социальная структура: к методологии вопроса

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье рассматривается понятие медиапространства как особой социальной структуры. Автор попытался обозначить границы медиапространства в условиях постмодерна и обозначил наиболее ярко выраженные изменения в структуре современного медиапространства. Кроме того, в работе проведён анализ медиапространства как особой социальной структуры, разнообразия форм его проявления от микроуровня до макроуровня, а такж е форм взаи ­ модействия внутри этой системы.
В статті розглядається поняття медіапростору як особливої соціальної структури. Автор спромігся визначити кордони медіапростору в умовах постмодерна та визначив найбільш яскраво вираж ені зміни в структурі сучасного медіапростору. Крім того, в роботі проведений аналіз медіапростору як особливої соціальної структури, різноманіття форм його проявів від мікрорівня до макрорівня, а також в заємодії всередині цієї системи.
In this paper, the author exam ines the m edia-space as a particular social structure. The author made an attem pt to m ark the m easures of m edia-space in postm odern conditions and appointed the m ost sign ifican t changes in its structure. Beside, the report contains deep m edia-space analysis as a specific social structure, with great variety of form s from m icro to m acro level, and d ifferen t ways of in teractivity inside the system.
Опис
Ключові слова
коммуникация, социальное пространство, медиапространство, социальная структура, комунікація, соціальний простір, медіапростір, соціальна структура, communication, social space, media-space, social structure
Бібліографічний опис
Вісник Одеського національного університету. Соціологія і політичні науки
DOI
ORCID:
УДК