Масс-коммуникативные практики в рамках когнитивной парадигмы: процессы пробаематизации и депробаематизации социальной реааьности

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье анализируются механизм и способы представления события в массмедиа. Опираясь на теорию М. Маккомбса и Д. Шоу «установления повестки дня», автор предлагает рассматривать коммуникативные практики индивидов в русле когнитивной парадигмы. Основной целью данной статьи стало исследование проблематизации социума посредством печатных масс-медиа и сравнение полученных результатов с тем диапазоном социальных проблем, которые ощущаются массовой аудиторией, на которую направлены процессы проблематизации.
У статті аналізуються механізм і способи представлення події в мас-медіа. На Грунті теорії М. Маккомбса й Д. Шоу «встановлення порядку денного», автор пропонує розглядати комунікативні практики індивідів у руслі когнітивної парадигми. Основною метою даної статті стало дослідження проблематизації соціуму за допомогою друкованих мас-медіа й порівняння отриманих результатів із тим діапазоном соціальних проблем, які відчуваються масовою аудиторією, на яку спрямовані процеси проблематизації.
In the article the mechanism and ways of an event representation in mass-media are analyzed. Leaning on the theory of M. McCombs and D. Shaw of «agenda setting», the author suggests considering communicative practices of individuals in a vein of cognitive paradigm. The basic purpose of this article became the research the society problem atization by means of printed mass-media and the comparison of received results with that range of social problems which are felt by a mass audience on which processes of problematization are directed.
Опис
Ключові слова
когнитивная парадигма, теория «установления повестки дня», проблематизация, социальная реальность, контент-анализ, когнітивна парадигма, теорія «встановлення порядку денного», проблематизація, соціальна реальність, контент-аналіз, cognitive paradigm, the theory of «agenda setting», problematization, social reality, the content-analysis
Бібліографічний опис
Вісник Одеського національного університету. Соціологія і політичні науки
DOI
ORCID:
УДК