Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/17962
Title: Масс-коммуникативные практики в рамках когнитивной парадигмы: процессы пробаематизации и депробаематизации социальной реааьности
Other Titles: Масс-коммунікативні практики в рамках когнітивної парадигми: процеси проблематизації й депроблематизації соціальної реальності
Mass communicative practices as elements of cognitive paradigm: processes of problematization and unproblematization of social reality
Authors: Лычковская, Оксана Рейнгольдовна
Личковська, Оксана Рейнгольдівна
Lychkovska, Oksana R.
Citation: Вісник Одеського національного університету. Соціологія і політичні науки
Issue Date: 2010
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: когнитивная парадигма
теория «установления повестки дня»
проблематизация
социальная реальность
контент-анализ
когнітивна парадигма
теорія «встановлення порядку денного»
проблематизація
соціальна реальність
контент-аналіз
cognitive paradigm
the theory of «agenda setting»
problematization
social reality
the content-analysis
Series/Report no.: Соціологія і політичні науки; Т. 15, вип. 7.
Abstract: В статье анализируются механизм и способы представления события в массмедиа. Опираясь на теорию М. Маккомбса и Д. Шоу «установления повестки дня», автор предлагает рассматривать коммуникативные практики индивидов в русле когнитивной парадигмы. Основной целью данной статьи стало исследование проблематизации социума посредством печатных масс-медиа и сравнение полученных результатов с тем диапазоном социальных проблем, которые ощущаются массовой аудиторией, на которую направлены процессы проблематизации.
У статті аналізуються механізм і способи представлення події в мас-медіа. На Грунті теорії М. Маккомбса й Д. Шоу «встановлення порядку денного», автор пропонує розглядати комунікативні практики індивідів у руслі когнітивної парадигми. Основною метою даної статті стало дослідження проблематизації соціуму за допомогою друкованих мас-медіа й порівняння отриманих результатів із тим діапазоном соціальних проблем, які відчуваються масовою аудиторією, на яку спрямовані процеси проблематизації.
In the article the mechanism and ways of an event representation in mass-media are analyzed. Leaning on the theory of M. McCombs and D. Shaw of «agenda setting», the author suggests considering communicative practices of individuals in a vein of cognitive paradigm. The basic purpose of this article became the research the society problem atization by means of printed mass-media and the comparison of received results with that range of social problems which are felt by a mass audience on which processes of problematization are directed.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/17962
Other Identifiers: УДК 316.77
Appears in Collections:Міжнародні та політичні дослідження

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15-24.pdf192.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.