Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/17657
Title: Методологічні питання формування стратегій сучасних інноваційних підприємств
Other Titles: Методологические вопросы формирования стратегий современных инновационных предприятий
Methodological questions of forming strategies of modern innovative enterprises
Authors: Панченко, Ксенія Володимирівна
Панченко, Ксения Владимировна
Panchenko, Ksenia, V.
Citation: Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
Issue Date: 2006
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: інноваційна система
трансформаційна економіка
інноваційні підприємства
конкурентна інноваційна стратегія
інноваційна політика
інноваційні ресурси
інноваційні альянси
инновационная система
трансформационная экономика
инновационные предприятия
конкурентная инновационная стратегия
инновационная политика
инновационные ресурсы
инновационные альянсы
innovative system
transformation economy
innovative enterprises
competition innovative strategy
innovative policy
innovative resources
innovative
alliances
Series/Report no.: Економіка;Т. 11, вип. 8
Abstract: В статті аналізується певне коло факторів зовнішнього середовища, що впливають на прийняття стратегічних рішень інноваційними компаніями. В кожній сфері та галузі є свої особливості, тонкощі, завдяки яким стратегічний аналіз та планування приймають ситуаційну форму. Це в повній мірі притаманно й інноваційній діяльності. Звідси, в статті звертається увага на фактори, що є певною мірою нестандартними для загального стратегічного планування, але їх аналіз та врахування є абсолютно необхідними в інноваційній сфері.
В статье анализируется факторы внешней среды, которые оказывают влияние на принятие стратегических решений инновационными компаниями. В каждой сфере и отрасли есть свои особенности, тонкости, благодоря которым стратегический анализ и планирование принимают ситуационную форму. Это в полной мере присуще и инновационной деятельности, поэтому в статье особое внимание уделяется нестандартным факторам общего стратегического планирования; их анализ и учет абсолютно необходим в инновационной сфере.
In the article the author analyses the certain circle of factors of external environment, which influence on acceptance of strategic decisions innovative companies. In every sphere and industry there are the features, subtleties due to which a strategic analysis and planning accept a situation form. It is to a full degree inherent also to innovative activity. From here, in the article the attention applies on factors which are in a certain measure non-standard for the general strategic planning, but their analysis and account is absolutely necessary in an innovative sphere.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/17657
Other Identifiers: УДК 658.110
Appears in Collections:Вісник Одеського національного університету. Економіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
105-112.pdf354.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.