Поняття брендового кіберсквотингу та шляхи боротьби з ним

Ескіз
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У статті досліджується явище брендового кіберсквотингу та шляхи боротьби з ним. Запропоновано визначення поняття «брендовий кіберсквотинг». Розглянуто зарубіжну та українську судову практику вирішення доменних спорів. Проаналізовано дієвість можливих шляхів боротьби з брендовим кіберсквотингом. Обґрунтовується доцільність сприйняття в українському законодавстві концепції Єдиних Правил розгляду спорів про доменні імена.
Опис
Ключові слова
доменне ім’я, брендовий кіберсквотинг, доменні спори, доменное имя, брендовый киберсквоттинг, доменные споры, domain name, brand cybersquatting, domain disputes
Бібліографічний опис
Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
DOI
ORCID:
УДК