Розвиток маркетингових аспектів функціонування торгового підприємства

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті представлений розвиток маркетингових інструментів торгового підприємства на прикладі ресторану в сучасних умовах господарювання. Визначені основні чинники впливу на відвідувача ресторану. Наведене обґрунтування вибору набору інструментів стимулювання продажів торгового підприємства.
Опис
Ключові слова
маркетинг, ресторан, підхід, процедура, стимул, продажі, маркетинг, ресторан, подход, процедура, стимул, продажи, мarketing, restaurant, an approach procedure, incentive sales
Бібліографічний опис
Економічні науки
DOI
ORCID:
УДК