Лексико-граматичні особливості рекламних текстів сучасних англомовних модних журналів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Вивчення специфіки мови засобів масової інформації є в даний час од-нією із важливих проблем, так як з розвитком технічних засобів, зокрема комп'ютерних технологій, з небувалим зростанням обсягу інформації, що спо-живається людством, з розширенням міжнародних зв'язків, з вдосконаленням прийомів і методів поширення масової інформації різноманітні види масової комунікації набувають все більшого значення в житті суспільства.
Опис
Ключові слова
6.020303 філологія, модні журнали, історія, журнал Vogue, медіалінгвістика, рекламний текст
Бібліографічний опис
Свертілова, Д. П. Лексико-граматичні особливості рекламних текстів сучасних англомовних модних журналів = Lexical and Grammatical Peculiarities of Advertisements in Modern Fashion Magazines (on the Material of the English-Language ) : дипломна робота бакалавра / Д. П. Свертілова; наук. кер. Н. Г. Мойсеєнко; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. граматики англійської мови. – Одеса, 2017. – 67 с.
DOI
ORCID:
УДК