Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1628
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексенцева-Тимченко, Екатерина Сергеевна-
dc.contributor.authorЧмых, С. В.-
dc.contributor.authorАлексенцева-Тімченко, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorЧмих, С. В.-
dc.contributor.authorAlexentseva-Timchenko, К.-
dc.contributor.authorChmyh, S.-
dc.date.accessioned2011-07-29T08:27:49Z-
dc.date.available2011-07-29T08:27:49Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университетuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1628-
dc.descriptionВiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2008.- Том 13, Вип.5, Сер."Соціологія, політологія". – укр. і рос.uk
dc.description.abstractВ статье делается попытка анализа технологий формирования символических элементов имиджа фирм, предоставляющих юридические услуги. В частности, выделены технологии формирования таких имиджеобразующих элементов, как название, слоган, логотип, благодаря которым потребитель не только должен узнавать фирму, но и выделять ее на фоне других.uk
dc.description.abstractВ статті представлено спроба аналізу технологій формування символічних елементів іміджу фірм, що надають юридичні послуги. Зокрема виділені технології формування іміджформуючих елементів (назва, слоган, логотип), завдяки яким споживач не тільки повинен впізнавати фірму, але й виділяти її на тлі іншихuk
dc.description.abstractIn the article is made an attempt to analyze the technologies of image symbolical elements formation of law services firms. Particularly, the technologies of formation of image elements such as a name, a slogan, a logotype thanks to which the consumer not only should learn recognize firm, but also mark it out against the background of others, are sorted outuk
dc.language.isoruuk
dc.publisherАстропринтuk
dc.relation.ispartofseriesСоціологія і політичні науки;Т. 13, вип 5, С. 363-374-
dc.subjectимиджuk
dc.subjectсимволuk
dc.subjectназвание юридической фирмыuk
dc.subjectслоганuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectсимволuk
dc.subjectназва юридичної фірмиuk
dc.subjectслоганuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectimageuk
dc.subjecta symboluk
dc.subjectthe name of law firmuk
dc.subjecta sloganuk
dc.subjecta logotypeuk
dc.titleТехнологии формирования имиджа юридической фирмы: социологический анализuk
dc.title.alternativeТехнології формування іміджу юридичної фірми: соціологічний аналізuk
dc.title.alternativeTECHNOLOGIES OF FORMATION OF IMAGE OF LAW FIRM: THE SOCIOLOGICAL ANALYSISuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Міжнародні та політичні дослідження

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вестник ОНУ Соц т 13 вып 5.363-374.pdf97.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.