Обґрунтування методики маркетингового дослідження ринку промислової продукції

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Промислове підприємство в тій чи іншій мірі займається випуском предметів споживання і, відповідно, є учасником ринку промислової продукції. Згідно з цим, перед підприємством постає завдання кількісної оцінки попиту на вироблені ним промислові товари. Виконання такої роботи має здійснюватися на основі спеціальної методики, викладу змісту якої присвячено даний підрозділ. Висунута умова кількісної оцінки попиту робить необхідним формування вимог або особливостей, яким повинна відповідати вищеназвана методика. Враховуючи наявність великої кількості різновидів навіть одного найменування, логічно висловити припущення, що створювана методика має бути системною. Системний підхід забезпечить розкриття цілісності ринку промислової продукції, виділить його внутрішні зв’язки, дозволить побудувати узагальнені моделі, що відображають реальні взаємозв'язки елементів ринку промислової продукції та звести їх в єдину картину.
Опис
Ключові слова
промислове підприємство, продукція, ринок, маркетинг
Бібліографічний опис
Фінансове регулювання зрушень у економіці України = Financial regulation of changes in the economy of Ukraine : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф., Мукачево, 21-22 берез. 2017 р. / Мукачівський держ. ун-т [та ін.]. – Мукачево, 2017. – 452 с.
DOI
ORCID:
УДК