Применение модели "убеждающей коммуникации" в прикладной PR-деятельности
Вантажиться...
Дата
2008
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
В работе рассматривается модель “убеждающей коммуникации” — один из подходов к анализу коммуникативных процессов, и ее основные составляющие в прикладной PR-деятельности. В данном контексте коммуникатор не просто передает сообщение, а пытается внести изменения в пространство восприятия и освоения коммуникации, чтобы перевести своего адресата на новый или иной тип поведения
В роботі розглядається модель переконуючої комунікації як один з підходів до аналізу комунікативних процесів та її основні складові в прикладній PR-діяльності. В даному контексті комунікатор не просто надсилає повідомлення, а намагається внести зміни в простір сприйняття та розуміння комунікації, щоб перевести свого адресата на новий або інший тип поведінки
In this research the persuading communication model as one of the approaches to the communication processes analysis and its basic components in the applied PR-activity is considered. In this context a communicator is not just passing a massage, he (she) is trying to alter the field of perception and absorption of communication in order to make his (her) addressee to choose new or another type of behavior
В роботі розглядається модель переконуючої комунікації як один з підходів до аналізу комунікативних процесів та її основні складові в прикладній PR-діяльності. В даному контексті комунікатор не просто надсилає повідомлення, а намагається внести зміни в простір сприйняття та розуміння комунікації, щоб перевести свого адресата на новий або інший тип поведінки
In this research the persuading communication model as one of the approaches to the communication processes analysis and its basic components in the applied PR-activity is considered. In this context a communicator is not just passing a massage, he (she) is trying to alter the field of perception and absorption of communication in order to make his (her) addressee to choose new or another type of behavior
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2008.- Том 13, Вип.3, Сер."Соціологія, політологія". – укр. і рос
Ключові слова
модель "убеждающей коммуникации", PR-коммуникация, коммуникатор, канал коммуникации, целевая аудитория, модель "переконуючої коммунікації", PR-комунікація, комунікатор, канал комунікації, лтримувач повідомлення, the persuading communication model, PR-communication, the communicator, the communication channel, target group
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета