Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1596
Title: Применение модели "убеждающей коммуникации" в прикладной PR-деятельности
Other Titles: Застосування моделі "переконуючої клмунікації" в прикладній PR-діяльності
THE APPLICATION OF THE PERSUADING COMMUNICATION MODEL IN THE APPLIED PR-ÀCTIVITY
Authors: Ткач, В. А.
Ткач, В. О.
Tkach, V.
Citation: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета
Issue Date: 2008
Publisher: Астропринт
Keywords: модель "убеждающей коммуникации"
PR-коммуникация
коммуникатор
канал коммуникации
целевая аудитория
модель "переконуючої коммунікації"
PR-комунікація
комунікатор
канал комунікації
лтримувач повідомлення
the persuading communication model
PR-communication
the communicator
the communication channel
target group
Series/Report no.: Соціологія і політичні науки;Т. 13, вип 3, С. 89-96
Abstract: В работе рассматривается модель “убеждающей коммуникации” — один из подходов к анализу коммуникативных процессов, и ее основные составляющие в прикладной PR-деятельности. В данном контексте коммуникатор не просто передает сообщение, а пытается внести изменения в пространство восприятия и освоения коммуникации, чтобы перевести своего адресата на новый или иной тип поведения
В роботі розглядається модель переконуючої комунікації як один з підходів до аналізу комунікативних процесів та її основні складові в прикладній PR-діяльності. В даному контексті комунікатор не просто надсилає повідомлення, а намагається внести зміни в простір сприйняття та розуміння комунікації, щоб перевести свого адресата на новий або інший тип поведінки
In this research the persuading communication model as one of the approaches to the communication processes analysis and its basic components in the applied PR-activity is considered. In this context a communicator is not just passing a massage, he (she) is trying to alter the field of perception and absorption of communication in order to make his (her) addressee to choose new or another type of behavior
Description: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2008.- Том 13, Вип.3, Сер."Соціологія, політологія". – укр. і рос
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1596
Appears in Collections:Міжнародні та політичні дослідження

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вестник ОНУ Соц т 13 вып 3 89-96.pdf146.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.