Изучение визуального в коммуникативном пространстве

Ескіз
Дата
2007
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье рассматривается визуализация коммуникативного пространства как элемент зрительной символизации мира, как способ перевода событий внешнего мира в содержание сознания посредством визуальных механизмов. Автор анализирует природу и место визуализации в современном социокультурном пространстве. В статье представлена типологизация молодежной киноаудитории.
У статті розглядається візуалізація комунікативного простору як елемент глядацької символізації світу, як спосіб перекладу відносин зовнішнього світу в зміст свідомості за посередництвом візуальних механізмів. Автор аналізує природу і місце візуалізації в сучасному соціокультурному просторі. У статті представлена типологізація молодіжної кіноаудиторії.
In the present article the author investigates the visualization of the communicative space as the element of the visual world’s symbolization, as the method of the actions’ conversion of the outer world into the sense of consciousness with the help of visual mechanisms. The author analyses the nature and place of visualization in modern socioculturin space. The type of young cinema audience is presented in the article
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2007.- Том 12, Вип.14, Сер."Соціологія, політологія". – укр. і рос
Ключові слова
визуализация, образ, зритель, візуалізація, образ, глядач, visualization, appearance, spectator
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета
DOI
ORCID:
УДК