Принципы создания обучающих программ по научному стилю речи

Анотація
В статье рассматриваются основные принципы создания тематически ориентированных обу- чающих программ-тренажеров по научному стилю речи для студентов-иностранцев подготови- тельного факультета (медико-биологический профиль). В программах, направленных на развитие навыков трансформации грамматических конструкций на материале научного стиля речи, отра- батываются типовые лексико-грамматические модели и их модификации, отражающие коммуни- кативные потребности студентов в учебно-профессиональной сфере.
У статті розглядаються основні положення створення тематично орієнтованих навчальних програм-тренажерів з наукового стилю мовлення для студентів-іноземців підготовчого факультету (медико- біологічний профіль). У програмах, спрямованих на розвиток навичок трансформаці ї граматичних конструкцій на матеріалі наукового стилю мовлення, опрацьовуються типові лексико-граматичні моделі та їхні модифікації , що віддзеркалюють комунікативні потреби студентів у навчально-професійній сфері.
The article deals with the basic principles of subject-oriented training programs — simulators for scientific style of speech for foreign students of the preparatory faculty (medical-biological orientation). In programs aimed at de- veloping the skills of transformation of grammatical structures on the material of the scientific style of speech, typical models of vocabulary-grammatical patterns and their modifications are trained.
Опис
Ключові слова
научный стиль речи, трансформация грамматических конструкций, типовые лексико-грамматические модели, обучающие программ-тренажеры, науковий стиль мовлення, трансформація граматичних конструкцій, типові лексико-граматичні моделі, навчальні програми-тренажери, scientific style, the transformation of grammatical structures, typical vocabulary-grammatical model, training programs
Бібліографічний опис
Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавства
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання