Аналіз маркетингової діяльності страхової компанії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасний розвиток страхових відносин в Україні характеризується інтенсивним розвитком технологій та збільшенням конкуренції на ринку фінансових послуг. Такі зміни стимулюють страховиків до пошуку нових, менш витратних та ефективних шляхів реалізації страхових продуктів, що дозволяють пропонувати послуги у більш зручний час та спосіб. Таким чином, як метод дослідження ринку та впливу на нього, з метою отримання якомога більшого прибутку, саме принципи маркетингу стають головними в успішному управлінні страховою компанією.
Опис
Ключові слова
страхова компанія, маркетинг
Бібліографічний опис
Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи = Финансовые аспекты развития государства, регионов и субъектов хозяйствования: современное состояние и перспективы = Financial aspects of the development of state, regions and economic entities: current situation and prospects : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 20-21 листоп. 2017 р., м. Одеса / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Навч.-наук. ін-т інформації та соц. технологій [та ін.]; гол. оргкомітету Л. М. Дунаєва. – Одеса : Бондаренко М.О., 2017. – 279 с.
DOI
ORCID:
УДК