Соціальне конструювання іміджу міста в мережі Інтернет
Ескіз недоступний
Дата
2017
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Мета дипломного дослідження – сконструювати візуальний імідж міста, представлений в мережі Інтернет..
Виходячи з мети нашої магістерської роботи, виділяємо наступні завдання:
1. Визначити імідж як стратегію паблік рилейшнз.
2. Схарактеризувати особливості конструювання іміджу міста.
3. Розробити типологію елементів конструювання іміджу міста в мережі Інтернет.
4. Проаналізувати віртуально-візуальне конструювання іміджу міста в мережі Інтернет.
5. Розробити комунікативну модель просування іміджу міста у мережі Інтернет.
Об’єкт магістерської роботи – імідж міста.
Предмет – імідж міста в мережі Інтернет.
Теоретико-методологічна база. Вивченню проблем іміджу територій присвятили свої роботи такі зарубіжні автори: Анхольт С., Девіс С., Данн М., Кульман А. Н., Льовочкіна Н. А., Никифорова Г. Ю., Панкрухин А. П., Шалигіна Н. П., Шарков Ф. і т.д.. З вітчизняних дослідників цією проблемою займалися Мусієздов А.А., Нездоймінов С.Г, Малес Л.В.
Емпіричною базою роботи виступає пілотажне дослідження конструювання іміджу міста в мережі Інтернет (на прикладі візуальних образів м. Одеси в мережі Інтернет).
Опис
Ключові слова
8.03010101 Соціологія, імідж, паблік рілейшнз, місто, інтернет, Одеса
Бібліографічний опис
Пєскова, К. П. Соціальне конструювання іміджу міста в мережі Інтернет = The social construction of the image of the city in network : дипломна робота магістра / К. П. Пєскова ; наук. кер. Д. О. Виставкіна ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІСН, Каф. соціології . – Одеса, 2017 . – 70 с.