Вплив інноваційного навчання на розумовий розвиток та розумову працездатність дітей початкової школи та молодших підлітків

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального і духовного життя потребує якісно нового рівня освіти, який відповідав би міжнародним стандартам. Сьогодні в освіті відчутний пріоритет загальнолюдських цінностей. Згідно з особистісно-діяльнісним підходом до організації навчального процесу в центрі його знаходиться той, хто вчиться. У зв язку з цим перед освітою постають нові завдання: школа повинна орієнтуватися на створення оптимальних умов для розвитку кожної дитини, спрямовуватися не на заучування, а на формування в учнів здібностей самостійно осмислювати навколишню дійсність. Це передбачає перебудову процесу навчання, кінцевою метою якого має стати максимальне розкриття індивідуальних можливостей та самоактуалізація особистості
Опис
Ключові слова
6.030102 психологія, інноваційне навчання, початкова школа, діти
Бібліографічний опис
Бахметова, А. Р. Вплив інноваційного навчання на розумовий розвиток та розумову працездатність дітей початкової школи та молодших підлітків = Influence of innovative teaching on the mental development and mental operability of children in primary school and junior adolescents : дипломна робота бакалавра / А. Р. Бахметова ; наук. кер. О. М. Кириченко ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. соціальної та прикладної психології . – Одеса, 2017 . – 45 с.
DOI
ORCID:
УДК