Ігрова діяльність як основа сенсорних (інтелектуальних, конструктивних) здібностей дошкільника

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Мельник, Н. С. Ігрова діяльність як основа сенсорних (інтелектуальних, конструктивних) здібностей дошкільника = The game action as foundation for sensory (intellectual, constructive) abilities development of a child under school age : дипломна робота бакалавра / Н. С. Мельник ; наук. кер. О. М. Кириченко ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. соціальної та прикладної психології . – Одеса, 2017 . – 58 с.
Анотація
Сучасний етап розвитку психологічної науки характеризується посиленням інтересу до дослідження різних особливостей і різновидів дитячого становлення. Дитяча гра постійно оцінювалася і приймається в взаємозв'язку зі ставленням суспільства до дитинства, до дитини. Сенсорний розвиток дитини – це розвиток його сприйняття і формування уявлень про зовнішні властивості предметів: їх форму, колір, величину, положення в просторі, а також запаху, смаку і т.п. Значення сенсорного розвитку в ранньому та дошкільному дитинстві важко переоцінити. Саме цей вік найбільш сприятливий для вдосконалення діяльності органів чуття, нагромадження уявлень про навколишній світ. Видатні зарубіжні вчені в області дошкільної педагогіки (Ф. Фребель, М. Монтессорі, О. Декролі), а також відомі представники вітчизняної дошкільної педагогіки і психології (Є. Тихеева, А.В. Запорожець, А. П. Усова, Н І.П.. Сакулина і ін.) справедливо вважали, що сенсорне виховання, спрямоване на забезпечення повноцінного сенсорного розвитку, є однією з основних сторін дошкільного виховання.
Опис
Ключові слова
6.030102 психологія, ігрова діяльність, сенсорний розвиток, контрольний експеримент
Бібліографічний опис
DOI
ORCID:
УДК