Особливості прояву тривожності у дітей дошкільного віку (гендерний аспект)

Ескіз недоступний
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В даний час зростає інтерес до вивчення проблеми тривожності. Це пов'язано з тим, що велика кількість дітей відчувають, емоційну напруженість, занепокоєння, тривогу і страхи. Як вказують літературні джерела, високий рівень тривожності відбивається на соціалізації дітей дошкільного віку. Крім того, підвищення рівня тривожності викликає у дітей дошкільного віку часті ГРВІ та інші простудні захворювання (Ковальова А. В.). Як відомо, причинами виникнення високого рівня тривожності можуть служити занижена самооцінка, завищені вимоги дорослих, тощо (Алмосов С.М.). У дошкільному віці дитина розширює життєвий досвід, кий може допомогти йому включитися в нові соціальні відносини, спільну діяльність, адаптуватися до умов, що змінилися, але він здатний привести і до негативних наслідків, що має велике значення для емоційно-особистісного досвіду дитини. Саме тому дослідження прояву тривожності у дошкільному віці є вкрай актуальною. А врахування гендерного підходу у вихованні дітей вимагає виявлення більш точних даних щодо особливостей прояву тривожності у дівчат і хлопців. Слід відмітити, що дослідники досі перебувають в пошуку визначальних чинників у відмінності прояву тривожності у хлопчиків і дівчаток старшого дошкільного віку.
Опис
Ключові слова
6.030102 Психологія, аналіз, дослідження, організація
Бібліографічний опис
Черниш, В. Д. Особливості прояву тривожності у дітей дошкільного віку (гендерний аспект) = Features of anxiety in preschool children (gender aspect) : дипломна робота бакалавра / В. Д. Черниш ; наук. кер. О. М. Богданова ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ННІІСТ, Каф. соціальних теорій . – Одеса, 2017 . – 67 с.