Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/14941
Title: | Формування емпатії і толерантності у молодших школярів |
Other Titles: | Formation of emphaty and tolerance in primary school children |
Authors: | Малишкіна, Анастасія Павлівна |
Citation: | Малишкіна, А. П. Формування емпатії і толерантності у молодших школярів = Formation of emphaty and tolerance in primary school children : дипломна робота бакалавра / А. П. Малишкіна ; наук. кер. О. М. Кириченко ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. соціальної та прикладної психології . – Одеса, 2017 . – 53 с. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
Keywords: | 6.030102 психологія емпатія толерантність молодші школярі |
Abstract: | На сучасному етапу розвитку суспільства дуже актуальне є пошук ефективних шляхів формування емпатії і толерантності у молодших школярів. Актуальність обумовлена загостренням соціально-психологічних проблем: у сучасному суспільстві поширюється злочинність, негативні події впливають на підростаюче покоління, окремі засоби масової інформації й середовище, що оточує дитину. Це пов'язано з частими випадками нетерпимості по відношенню до інакомислячих людям з боку вороже налаштованих опонентів. При цьому нерідкі випадки відвертих конфліктів, виливають в відверті жорстокі і криваві зіткнення. Діти копіюють поведінку близьких їм людей, в першу чергу батьків. Сім'я - дитячий садок - школа закладає фундамент ставлення дитини до інших людей, суспільних подій, державним політичним змінам. Молодший шкільний вік є одним з найважливіших періодів формування особистості. Перспективним завданням становлення особистості молодшего школяра віступає її успішна адаптація до умов оточуючої дійсності, що передбачає не тільки засвоєння соціального досвіду, норм, правил соціальної поведінки, але й розвиток емпатії та толерантності до інших людей. Загальноосвітні установи є носіями ідей формування емпатії та толерантності, закладені історично психолого - педагогічними науками про освіту. Саме тому пошук ефективних шляхів формування емпатії і толерантності у молодших школярів – найважливіше завдання сучасної психолого-педагогічної науки, орієнтованої на гуманістичну парадигму освітнього процесу. У свою чергу перед психологічною наукою на сучасному перехідному етапі розвитку Української держави формування емпатії та толерантності молодших школярів є актуальною і необхідною завданням. |
URI: | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/14941 |
Appears in Collections: | Факультет психології та соціальної роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6.030102_ Malishkina_Anastasia_Pavlivna(16144)1.pdf | 462.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.