Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/14931
Назва: Концептуальні основи управління партнерських відносин в інтегрованих корпоративних структурах
Автори: Махновська, Н. Д.
Бібліографічний опис: Бухгалтерський облік, аналіз та аудит : проблеми теорії, методології, організації
Дата публікації: 2012
Ключові слова: ринкова економіка
партнерські відносини
конкуренція
інтегровані корпоративні структури
збільшення доходів
кластери
Серія/номер: ;№ 1
Короткий огляд (реферат): Ринкова економіка характеризується багаточисленними формами власності та бізнес-взаємодіями підприємств. Поштовхом для знаходження нових ефективних форм таких партнерських відносин є постійно зростаюча конкуренція. Деякі виникають в результаті приватизації, інші є договірною формою кооперації. Створення інтегрованих корпоративних структур передбачає основну ціль – отримання синергетичного ефекту. Також позитивний ефект від співпраці виражається в зростанні капіталізованої вартості новоствореної компанії, збільшенні доходів, зменшенні транзакційних витрат та інше.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/14931
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ФПСР

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
127-133.pdf291.04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.