Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/14931
Title: Концептуальні основи управління партнерських відносин в інтегрованих корпоративних структурах
Authors: Махновська, Н. Д.
Citation: Бухгалтерський облік, аналіз та аудит : проблеми теорії, методології, організації
Issue Date: 2012
Keywords: ринкова економіка
партнерські відносини
конкуренція
інтегровані корпоративні структури
збільшення доходів
кластери
Series/Report no.: ;№ 1
Abstract: Ринкова економіка характеризується багаточисленними формами власності та бізнес-взаємодіями підприємств. Поштовхом для знаходження нових ефективних форм таких партнерських відносин є постійно зростаюча конкуренція. Деякі виникають в результаті приватизації, інші є договірною формою кооперації. Створення інтегрованих корпоративних структур передбачає основну ціль – отримання синергетичного ефекту. Також позитивний ефект від співпраці виражається в зростанні капіталізованої вартості новоствореної компанії, збільшенні доходів, зменшенні транзакційних витрат та інше.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/14931
Appears in Collections:Статті та доповіді ФПСР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
127-133.pdf291.04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.