Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/14929
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМахновська, Н. Д.-
dc.contributor.authorЗадорожнюк, Н. О.-
dc.date.accessioned2018-05-15T08:45:03Z-
dc.date.available2018-05-15T08:45:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСталий розвиток економікиuk
dc.identifier.otherУДК 332.135-
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/14929-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні характеристики кластера, передумови для забезпечення ефективного функціонування кластерів, формування загальної та маркетингової стратегій розвитку національних кластерів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;1 [18]-
dc.subjectкластерuk
dc.subjectнаціональні кластериuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectмаркетингова політика кластераuk
dc.subjectконструктивна модельuk
dc.titleМаркетингова стратегія розвитку національних кластерівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Статті та доповіді ФПСР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62-65.pdf97.83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.