Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/14929
Назва: Маркетингова стратегія розвитку національних кластерів
Автори: Махновська, Н. Д.
Задорожнюк, Н. О.
Бібліографічний опис: Сталий розвиток економіки
Дата публікації: 2013
Ключові слова: кластер
національні кластери
маркетингова стратегія
маркетингова політика кластера
конструктивна модель
Серія/номер: ;1 [18]
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні характеристики кластера, передумови для забезпечення ефективного функціонування кластерів, формування загальної та маркетингової стратегій розвитку національних кластерів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/14929
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ФПСР

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
62-65.pdf97.83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.