ВИЗУАЛЬНЫЕ КОМПОНЕНТЫ В ТЕХНОЛОГИЯХ МИФОЛОГИЗАЦИИ ИМИДЖА ПОЛИТИКА (НА ПРИМЕРЕ ИЗУЧЕНИЯ РЕПРЕЗЕНТАЦИЙ ИМИДЖА Ю. ТИМОШЕНКО В СЕТИ ИНТЕРНЕТ)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2007
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
Автор статьи анализирует политический имидж, рассматривает его как технологию осуществления власти над аудиторией. В ракурсе конструирования политического имиджа рассматривается технология мифологизации, или мифотворчества — как адекватная происходящим в обществе процессам. В фокусе интереса — миф о Трикстере, или анти-Герое, как наиболее эффективная политическая мифологема в условиях информационного об- щества. Изучены визуальные компоненты конструирования провокативного имиджа политика (на примере имиджа Ю. Тимошенко) — как имиджа “трикстерного типа”, выявлены функции данной конструкции.
Стаття присвячена вивченню феномена іміджу в сучасних умовах інформаційного суспільства. Автор розкриває технологічний характер конструювання іміджу, зокрема — феномену іміджу політичного. Міфологізація, або міфостворення в політичній іміджелогії — сучасна ефективна політична технологія. Автор розкриває соціальний та практичний сенс конструювання іміджу політика по схемі міфу про антигероя (трикстера), на основі вивчення візуальних компонентів іміджу скандального політика Ю. Тимошенко, виявляє індикатори “трикстерної” міфологічності політичного іміджу, його функції.
The article is devoted to reasons and aspects of new resuscitate of myth in contemporary society and political technologies. Author analyses relations between the political technologies, political myth and archaic mythology, shows principal features of the modern political myth and mechanisms of social constructing the political myth on the base of visuality and image making. The archetype of Trickster, or anti-hero, is analyzed as a phenomenon of political technologies in information age. On the example of Julia Timoshenko’s image representations, author illustrates the main aspects and social functions of Trickster’s myth in politics.
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2007. - Том 12, Вип. 6: Сер. "Соціологія, політологія". – укр. і рос.
Ключові слова
имидж, репрезентация, политический имидж, конструирование в политике, политический миф, мифологизация, визуализация, трикстер, імідж, репрезентація, політичний імідж, політичний міф, міфологізація, візуалізація, трикстер, image, representations, political image, the constructing of images in politics, political myth, mythologisation, visualization, trickster
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета
DOI
ORCID:
УДК