Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1438
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривошея, Татьяна Ивановна-
dc.contributor.authorКривошея, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorKryvosheia, Tetiana I.-
dc.date.accessioned2011-06-14T12:07:48Z-
dc.date.available2011-06-14T12:07:48Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifierУДК 316.733-
dc.identifier.citationВiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университетаuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1438-
dc.descriptionВiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2005. - Том 10, Вип. 11: Сер. "Соціологія, політологія". – укр. і рос.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена изучению основных подходов к социологии моды. Автором рассматриваются теории Г. Зиммеля, Т. Веблена, П. Бурдье, З. Баумана, Ж. Бодрияра. Изложена суть теории Р. Барта, который считает, что целью моды является превращение иррационального в естественное при помощи создания “вестиментарного кода” или костюма, представляющего собой подвижную систему сигнификаций. Также представлена точка зрения автора на современную моду как специфический феномен.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню основних підходів до соціології моди. Автором розглядаються теорії Г. Зіммеля, Т. Веблена, П. Бурдье, З. Баумана, Ж. Бодріяра. Викладена суть теорії Р. Барта, який вважає, що метою моди є перетворення ірраціонального в природне за допомогою створення “вестиментарного коду”, або костюма, що є рухомою системою сигніфікацїї. Також представлена точка зору автора на сучасну моду як специфічний феномен.uk
dc.description.abstractThe article focuses on defining the basic approaches in studies of fashion. Author examines the G. Zimmel, T. Veblen, J. Baudrillard, R. Barthes theories. Essence of theory of Barthes, which considers that transformation is the purpose of fashion from irrational into natural through creation of “vestimentary (dress) code”, which is un- derstood as the flexible significations’ system. The point of view of author is similarly presented on a modern fashion as specific phenomenon.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.relation.ispartofseriesСоціологія і політичні науки; Т. 10, вип. 11-
dc.subjectмодаuk
dc.subjectпрестижное потреблениеuk
dc.subjectмодностьuk
dc.subjectсимволuk
dc.subjectсимулякрuk
dc.subjectмодаuk
dc.subjectпрестижне споживанняuk
dc.subjectмодністьuk
dc.subjectсимволuk
dc.subjectсимулякрuk
dc.subjectFashionuk
dc.subjectdemonstrative consumptionuk
dc.subjectfashionablenessuk
dc.subjectsymboluk
dc.subjectsimulacrauk
dc.titleМода как предмет социогуманитарных исследованийuk
dc.title.alternativeМода як предмет у соціогуманітарних штудіяхuk
dc.title.alternativeThe fashion as a subject in humanitarian studiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Міжнародні та політичні дослідження

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88-94.pdf107.51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.