Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1436
Назва: Функции кинематографа в период общественных трансформаций
Інші назви: Функції кінематографу у період суспільних трансформацій
The specific nature of cinematography functions during social transition
Автори: Дубицкая, Д. О.
Дубицька, Д. О.
Dubitskaya, D. O.
Бібліографічний опис: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета
Дата публікації: 2005
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: функции кино
мифологическое мышление
архетипы
функції кино
міфологічне мислення
архетипи
the functions of cinema
the mythological thinking
archetypes
Серія/номер: Соціологія і політичні науки; Т. 10, вип. 11
Короткий огляд (реферат): Данная статья посвящена исследованию некоторых социальных функций кинематографа и их роли в социальной регуляции трансформирующихся систем. Комплексное использование социологических и психологических теорий позволяет на конкретном примере фильмов “Брат” и “Брат-2” рас- смотреть способы формирования определенной социальной мифологии в период общественных трансформаций. Автор считает, что важнейшей чер- той “массового” кино является использование архетипов коллективного бессознательного.
Ця стаття присвячена дослідженню деяких соціальних функцій кінематографу та їх ролі в соціальній регуляції систем, що трансформуються. Комплексне вико- ристання соціологічних і психологічних теорій дозволяє на прикладі фільмів “Брат” і “Брат 2” розглянути засоби формування певної соціальної міфології у період суспільних трансформацій. Автор вважає, що однією з головних рис “масового” кіно є застосування архетипів колективного несвідомого.
The following article is devoted to cinematography social functions researching and their role in the social regulation of transformating systems. The author consid- ers the movies “Brother” and “Brother 2” as actual examples of the use of integrated sociological and psychological theories that allow seeing the creation ways of certain social mythology during social transformations. In the article is supposed the most important features of “mass” movies are the use archetypes of collective instinctive.
Опис: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2005. - Том 10, Вип. 11: Сер. "Соціологія, політологія". – укр. і рос.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1436
Інші ідентифікатори: УДК 316.74:7
Розташовується у зібраннях:Міжнародні та політичні дослідження

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
74-79.pdf101.02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.