Визуальные коммуникативные масс медийные практики современной молодежной аудитории

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2005
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье рассматриваются особенности протекания коммуникативных практик взаимодействия студенческой аудитории с источниками визуальной информации: телевизионными и кинофильмами. Автор полагает, что специфика визуальных коммуникативных практик определяется: 1) различными эффектами и последствиями процесса визуализации коммуникативного пространства; 2) формационными характеристиками студенческого возраста, гендерными различиями, материальным положением их семьи, будущими профессиональными ориентациями, а также общим социокультурным контекстом их жизни.
В статті розглядаються особливості перебігу комунікативних практик взаємодії студентської аудиторії з джерелами візуальної інформації: телевізійними та кінофі- льмами. Автор вважає, що специфіка візуальних комунікативних практик обумов- люється 1) різноманітними ефектами та наслідками процесу візуалізації комуніка- тивного простору; 2) формаційними характеристиками студентського віку, гендер- ними відмінностями, матеріальним становищем їх сімей, майбутніми професійни- ми орієнтаціями, а також загальним соціокультурним контекстом їх життя.
The article deals with features of communicative practices of students’ audience interaction with channels of visual information: TV films or movies. The author consid- ers the specific character of visual communicative practices is defined by 1) different effects and consequences of communicative space visualizations; 2) formative charac- teristics of students’ age, gender differences, standards of life of their families, future professional orientations and also by general socio-cultural context of their life.
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2005. - Том 10, Вип. 11: Сер. "Соціологія, політологія". – укр. і рос.
Ключові слова
визуализация коммуникативного пространства, коммуникативные практики, массовая аудитория, жанровые предпочтения, элементы зрительского успеха фильмов, візуалізація комунікативного простору, комунікативні практики, масова аудиторія, жанрові преференції, елементи успіху фільмів у глядачів, communicative space visualizations, communicative space visualizations, communicative space visualizations, mass audience, genre preferences, elements of movies successful perception
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета
DOI
ORCID:
УДК