Визуальные коммуникативные масс медийные практики современной молодежной аудитории
Альтернативна назва
Візуальні комунікативні мас-медійні практики сучасної молодіжної аудиторії
Visual communicative mass media practices of modern students’ audience
Visual communicative mass media practices of modern students’ audience
Вантажиться...
Дата
2005
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье рассматриваются особенности протекания коммуникативных практик взаимодействия студенческой аудитории с источниками визуальной
информации: телевизионными и кинофильмами. Автор полагает, что специфика визуальных коммуникативных практик определяется: 1) различными эффектами и последствиями процесса визуализации коммуникативного пространства; 2) формационными характеристиками студенческого
возраста, гендерными различиями, материальным положением их семьи,
будущими профессиональными ориентациями, а также общим социокультурным контекстом их жизни.
В статті розглядаються особливості перебігу комунікативних практик взаємодії студентської аудиторії з джерелами візуальної інформації: телевізійними та кінофі- льмами. Автор вважає, що специфіка візуальних комунікативних практик обумов- люється 1) різноманітними ефектами та наслідками процесу візуалізації комуніка- тивного простору; 2) формаційними характеристиками студентського віку, гендер- ними відмінностями, матеріальним становищем їх сімей, майбутніми професійни- ми орієнтаціями, а також загальним соціокультурним контекстом їх життя.
The article deals with features of communicative practices of students’ audience interaction with channels of visual information: TV films or movies. The author consid- ers the specific character of visual communicative practices is defined by 1) different effects and consequences of communicative space visualizations; 2) formative charac- teristics of students’ age, gender differences, standards of life of their families, future professional orientations and also by general socio-cultural context of their life.
В статті розглядаються особливості перебігу комунікативних практик взаємодії студентської аудиторії з джерелами візуальної інформації: телевізійними та кінофі- льмами. Автор вважає, що специфіка візуальних комунікативних практик обумов- люється 1) різноманітними ефектами та наслідками процесу візуалізації комуніка- тивного простору; 2) формаційними характеристиками студентського віку, гендер- ними відмінностями, матеріальним становищем їх сімей, майбутніми професійни- ми орієнтаціями, а також загальним соціокультурним контекстом їх життя.
The article deals with features of communicative practices of students’ audience interaction with channels of visual information: TV films or movies. The author consid- ers the specific character of visual communicative practices is defined by 1) different effects and consequences of communicative space visualizations; 2) formative charac- teristics of students’ age, gender differences, standards of life of their families, future professional orientations and also by general socio-cultural context of their life.
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2005. - Том 10, Вип. 11: Сер. "Соціологія, політологія". – укр. і рос.
Ключові слова
визуализация коммуникативного пространства, коммуникативные практики, массовая аудитория, жанровые предпочтения, элементы зрительского успеха фильмов, візуалізація комунікативного простору, комунікативні практики, масова аудиторія, жанрові преференції, елементи успіху фільмів у глядачів, communicative space visualizations, communicative space visualizations, communicative space visualizations, mass audience, genre preferences, elements of movies successful perception
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета