Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1435
Title: Визуальные коммуникативные масс медийные практики современной молодежной аудитории
Other Titles: Візуальні комунікативні мас-медійні практики сучасної молодіжної аудиторії
Visual communicative mass media practices of modern students’ audience
Authors: Лычковская, Оксана Рейнгольдовна
Личковська, Оксана Рейнгольдівна
Lychkovska, Oksana R.
Citation: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета
Issue Date: 2005
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: визуализация коммуникативного пространства
коммуникативные практики
массовая аудитория
жанровые предпочтения
элементы зрительского успеха фильмов
візуалізація комунікативного простору
комунікативні практики
масова аудиторія
жанрові преференції
елементи успіху фільмів у глядачів
communicative space visualizations
communicative space visualizations
communicative space visualizations
mass audience
genre preferences
elements of movies successful perception
Series/Report no.: Соціологія і політичні науки; Т. 10, вип. 11
Abstract: В статье рассматриваются особенности протекания коммуникативных практик взаимодействия студенческой аудитории с источниками визуальной информации: телевизионными и кинофильмами. Автор полагает, что специфика визуальных коммуникативных практик определяется: 1) различными эффектами и последствиями процесса визуализации коммуникативного пространства; 2) формационными характеристиками студенческого возраста, гендерными различиями, материальным положением их семьи, будущими профессиональными ориентациями, а также общим социокультурным контекстом их жизни.
В статті розглядаються особливості перебігу комунікативних практик взаємодії студентської аудиторії з джерелами візуальної інформації: телевізійними та кінофі- льмами. Автор вважає, що специфіка візуальних комунікативних практик обумов- люється 1) різноманітними ефектами та наслідками процесу візуалізації комуніка- тивного простору; 2) формаційними характеристиками студентського віку, гендер- ними відмінностями, матеріальним становищем їх сімей, майбутніми професійни- ми орієнтаціями, а також загальним соціокультурним контекстом їх життя.
The article deals with features of communicative practices of students’ audience interaction with channels of visual information: TV films or movies. The author consid- ers the specific character of visual communicative practices is defined by 1) different effects and consequences of communicative space visualizations; 2) formative charac- teristics of students’ age, gender differences, standards of life of their families, future professional orientations and also by general socio-cultural context of their life.
Description: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2005. - Том 10, Вип. 11: Сер. "Соціологія, політологія". – укр. і рос.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/1435
Other Identifiers: УДК 316.774-053.81
Appears in Collections:Міжнародні та політичні дослідження

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
63-73.pdf145.26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.