Маркетингова діяльність ТОВ «Ринку Північний»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Маркетинг можна уявити так само і як програмно-цільовий підхід до управління діяльністю підприємства на ринку. Метою цієї, як і будь-якої іншої, системи управління в умовах ринкового виробництва є прибуток, а основою його отримання – завоювання стійких позицій на ринку на базі глибокого і всебічного вивчення платоспроможності запитів і потреб покупців. Задоволення цих потреб – головний, а іноді і єдиний спосіб досягнення мети.
Опис
Ключові слова
маркетинг, управління діяльністю підприємства, маркетингова діяльність, товариство з обмеженою відповідальністю, ринок «Північний»
Бібліографічний опис
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та з добувачів-учасників 74-ї звітної конференції Одеського національного університет у імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (Одеса, 25–27 квітня 2018 р.). – Одеса: Фенікс, 2018.
DOI
ORCID:
УДК